terug naar SIKB.nl
|
Sitemap
|
Contact
|
Colofon
Het doel van het Platform Overheid en Kwaliteit Bodembeheer (POKB) is het assisteren van ...
Home
Project kwaliteitsimpuls Het doel van het project Kwaliteitsimpuls is het bevorderen van ...
Kwaliteitsimpuls en visitaties
Tijdens de visitaties zijn sinds 2007 meer dan 100 praktijkvoorbeelden naar voren gekomen. ...
Overzicht praktijkvoorbeelden
De rapportages geven u een compleet beeld van de opzet en de ...
Jaarrapporten
Een nieuw normblad voor de bodemoverheid. In 2013 is een nieuwe versie van het Normblad ...
Normblad 8001/8002
Het project Overheid en Kwaliteit loopt sinds 2000. Van de eerste jaren zijn diverse ...
Archief
Platform Overheid en Kwaliteit Bodembeheer (POKB)
/
Overzicht praktijkvoorbeelden
/ Klantcontact
Overzicht praktijkvoorbeelden
Huidige categorie:
Klantcontact
Selecteer een andere categorie
Handhaving
Procedure en hulpmiddelen
Prestatie Indicatoren
Opzet systeem
Klantcontact
Databeheer
Databeheer
2009
Flevoland
0
Klantenmonitor
2009
Noord-Holland
1
1
0
Centrale e-mail voor opvragen bodeminfo.
2008
Almelo
0
Samenwerkingsproject met de buurgemeenten ter lering en voorbereiding op de toekomst (milieudiensten).
2008
Emmen
0
Visitekaartje bodemvragen met klantgerichte info.
2008
Fryslân
0
Klantenpanel, weinig tijdbesteding, veel resultaat.
2008
Gelderland
1
3
0
De efficiënte samenwerking tussen verschillende overheden en diensten binnen een gemeente.
2008
Zwolle
0
Partners in de stad (bedrijfsleven en diverse overheden) uitdagen met oplossingen te komen biedt kansen en een goede samenwerking.
2008
Zwolle
0
Bodemwijzer
2007
Noord-Brabant
0
Klantenonderzoek (opzet)
2007
Haarlem
0
Antwoordkaart bij brief BSB
2007
Drenthe
0
DiMo-overleg
2007
Groningen (gem)
0
Makelaarsfunctie (elektronisch)
2007
Utrecht (gem)
0
Gezamenlijke draagvlakdag systeem
2007
Emmen
0